ارتباط با تیم پشتیبانی لینگوسنتر

تماس تلفنی :91035813-021

درخواست مشاوره گفتگوی آنلاین

معرفی کتاب لغت برای آزمون آیلتس

مطالب مرتبط

همان‌طور که در بخش‌های قبل به آن پرداختیم،آزمون آیلتس شامل چهار بخش  صحبت کردن (Speaking)، نوشتن (Writing)، خواندن (Reading)و گوش دادن (Listening) است. جالب است بدانید تنها موردی که همه این بخش‌ها باهم مشترک هستند “لغت” و “گرامر” است. لغت در آزمون آیلتس قطعاً یکی از مهارت‌های ضروری است و نقش کلیدی در موفقیت در آزمون آیلتس و یادگیری زبان ایفا می‌کند. برای درخشش در آزمون IELTS ، مطمئن شوید که نه‌تنها لغات را به یاد می‌آورید بلکه آن را در متن نیز درک می‌کنید.

در این بخش تصمیم داریم تعدادی کتاب لغات آیلتس را به شما معرفی می‌کنیم تا با آگاهی، از بین آن‌ها دست به انتخاب بزنید.

  • کتاب Vocabulary for IELTS

یکی از بهترین منابع برای آمادگی آزمون آیلتس می‌باشد. از ویژگی‌های بارز این کتاب این است که اشتباهات رایج زبان آموزان در استفاده از لغات را بررسی کرده که بامطالعه آن‌ها شما دیگر دچار این اشتباهات نخواهید شد. این کتاب برای افرادی که نمره 6 به بالا نیاز دارند، مناسب است.

  • کتاب Vocabulary Building Series

این کتاب دارای 4 جلد است که مناسب برای کلیه سطوح می‌باشد. تفاوتی که این سری کتاب‌ها با سایر کتب آموزش واژگان دارد، آموزش لغات از طریق متن است و نیز تمام معانی یک کلمه را به‌صورت جداگانه با ذکر نقش واژه مثل verb ,adjective ,adverb ,proverb و… در زیر کلمه آورده است.

  • کتاب Collins Vocabulary for IELTS

این کتاب لغت به همراه سی‌دی آن فروخته می‌شود، شامل ۲۰ درس است. و واژه‌هایی که در این کتاب یاد می‌گیرد برای هر چهار مهارت زبانی مفید است. در این کتاب، تمرینات و آزمون‌هایی نیز وجود دارد که یادگیری شمارا ارتقا می‌دهد.

  • کتاب ۴۰۰۰ English Words

این کتاب شامل لغات مفیدی است. واژه‌های انتخاب‌شده به‌کرات در سطوح مختلف آموزشی تکرار شده‌اند. واژه‌های این کتاب بسیار پرکاربرد و مفید هستند. از ویژگی‌های بارز این مجموعه کتاب،تکرار هر واژه بسیار زیاد است و تعداد قابل‌توجهی از واژه‌های زبان انگلیسی را در خود جای‌داده است.

  • کتاب Barron’s Essential Words for IELTS

دشواری Readingهای آیلتس آکادمیک و جنرال باعت نمره پایین این مهارت برای زبان آموزان می‌شود. یکی از معروف‌ترین کتاب‌های آمادگی لغات برای آزمون آیلتس، لغات ضروری بارونز برای آزمون آیلتس است که بر روی 600 لغت پرکاربرد انگلیسی براساس دسته‌بندی‌های مختلف مانند محیط، سرگرمی، هنر، طبیعت، فرهنگ، بازرگانی، مسائل اجتماعی، تحصیلات و …. تأکید دارد.

سایر کتاب‌های معتبر و پیشنهادی  لینگوسنتر در حوزه تقویت لغات شامل: IELTS Vocabulary، Oxford Word Skills، IELTS  Vocabulary Booster، Cambridge Vocabulary for IELTS می‌باشد.