ارتباط با تیم پشتیبانی لینگوسنتر

تماس تلفنی :91035813-021

درخواست مشاوره گفتگوی آنلاین

چگونه می‌توان یک ویدیوی معرفی برای آموزش آنلاین در لینگوسنتر ایجاد کرد؟

مطالب مرتبط

به‌عنوان یک مدرس خصوصی آنلاین زبان، می‌توانید با یک ویدیوی معرفی، خود را به زبان‌آموزان معرفی کنید و از این ابزار بازاریابی به‌درستی استفاده کنید. برخلاف کلاس‌های حضوری، کلاس‌های آنلاین این فرصت را به زبان‌آموزان می‌دهد که قبل از شروع دوره، شخصاً مدرس خود ملاقات و انتخاب کنند. زیرا زبان‌آموزان علاقه‌مند هستند که مدرسشان را ببیند، در مورد مدارک و مهارت‌های مدرس بیشتر بدانند و با لهجه و متد تدریس او آشنا شوند. لذا بهترین و به‌صرفه‌ترین راه استفاده از یک ویدئوی معرفی حداقل 3 و حداکثر 5 دقیقه‌ای می‌باشد.

نکاتی برای ایجاد یک ویدیوی معرفی قوی

  1. لبخند بزنید و اعتمادبه‌نفس داشته باشید! نشان دادن شخصیت دوستانه و انرژی مثبت باعث می‌شود زبان‌آموزان در کلاس‌های آنلاین احساس بهتری داشته باشند.
  2. واضح و آهسته صحبت کنید. در نظر داشته باشید، بیشتر بینندگان ویدئوی معرفی شما زبان‌آموزانی هستند که هنوز به این زبان مسلط نیستند، بنابراین باید کلمات را به‌درستی تلفظ کنید و از زبان ساده استفاده کنید.
  3. زبان بدن مهم است! استفاده از حرکات طبیعی و دوستانه صورت و بدن در حین صحبت، محیطی آرام ایجاد می‌کند و ویدیوی معرفی را از یک سخنرانی ساده به یک دعوت گرم برای زبان آموزان تبدیل می‌کند.
  4. از پوشش متعارف استفاده کنید. لباس مناسب بپوشید، اگرچه نیازی به پوشش رسمی ندارید. از لباس‌هایی که برای تدریس در یک کلاس درس واقعی می‌پوشید، استفاده کنید. سعی کنید از رنگ‌های روشن و مناسب برای استفاده کنید و از رنگ‌های تیره دوری کنید.
  5. ویدئو را در مکانی آرام و با پس‌زمینه مناسب و مرتب ضبط کنید. در مکانی با نور خوب یا نور طبیعی روز فیلم‌برداری کنید. از فیلم‌برداری در پارک، مکان‌های شلوغ، کلاس درس، در حال راه رفتن و … پرهیز نمایید.
  6. از دوربین با کیفیت مناسب استفاده کنید. توصیه می‌شود ویدئو با دوربین فیلم‌برداری یا وبکم کامپیوتر باکیفیت مناسب ضبط گردد. در صورت در دسترس نبودن این دوربین‌ها، می‌توانید از گوشی موبایل با دوربین باکیفیت خوب و به‌صورت افقی استفاده نمایید. در نظر داشته باشید دوربین یا گوشی موبایل را درجایی به شکل ثابت قرار داشته باشد و فاصله لنز دوربین از شما خیلی دور و خیلی نزدیک نباشد.

در ویدیوی معرفی به‌عنوان مدرس آنلاین چه باید گفت؟

  1. اطلاعات اولیه: نام کامل، ملیت، سوابق تحصیلی و گواهینامه‌ها و روش تدریس از مهم‌ترین جزئیاتی است که باید در ویدیوی معرفی خود ذکر کنید.
  2. تجربه کاری: اگر تجربه تدریس دارید، می‌توانید در مورد نحوه شروع و سطوح یادگیرنده که تدریس کرده‌اید صحبت کنید. از سوی دیگر، اگر در زمینه تدریس تازه‌کار هستید، می‌توانید مشاغل قبلی خود را به اشتراک بگذارید.
  3. زبان‌هایی که صحبت می‌کنید: می‌توانید آن‌ها را در ویدیوی خود نیز برجسته کنید. گفتن چند کلمه به سایر زبان‌هایی که می‌دانید، نیز می‌تواند ارائه شما را جذاب‌تر کند!
  4. کلاس‌های آنلاین خود را توصیف کنید: آنچه را که در مورد آموزش آنلاین زبان دوست دارید، انواع کلاس‌هایی که ارائه می‌دهید (مثلاً  مبتنی، گرامر یا کلاس‌های مکالمه) و روش‌های آموزش زبان انگلیسی خود را توصیف کنید. همچنین به  برخی از فعالیت‌هایی را که در کلاس انجام می‌دهید، اشاره کنید.
  5. تخصص‌ها: بسیاری از زبان آموزان برای نیازهای خاص خود به دنبال مدرس آنلاین می‌گردند. بنابراین در ویدئو به تخصص‌های خود مثل آمادگی آزمون، آموزش زبان برای مهاجرت و اپلای و … اشاره کنید.
  6. چرا زبان آموزان باید شما را انتخاب کنند: در نهایت، به این سؤال زبان آموزان که چرا باید با شما کلاس رزرو کنند، پاسخ دهید. درواقع به این نکته اشاره کنید که چرا بهترین مدرس آنلاین برای آن‌ها هستید!

قبل از اینکه ویدیوی نهایی خود را فیلم‌برداری کنید، پیشنهاد لینگوسنتر به شما این است که ابتدا متنی از صحبت‌های خود آماده کنید. آن را چندین بار تمرین کنید و هنگامی‌که احساس کردید که به آن مسلط هستید، اقدام به ضبط ویدئو معرفی خود نمایید. قبل از آپلود ویدئو، آن را به یکی از اعضای خانواده یا یکی از دوستان خود نشان دهید شاید توصیه‌هایی برای بهبود ویدیوتان ارائه دهد.